tag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post3694774441016190309..comments2023-12-08T09:33:35.940+01:00Comments on DF- Questikel : Eurotour 2014questikelhttp://www.blogger.com/profile/06345128426013174081noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-40788035130873697172014-07-17T23:11:12.694+02:002014-07-17T23:11:12.694+02:00Ik 'ken' hem ook van de EuroTour. Ik was n...Ik 'ken' hem ook van de EuroTour. Ik was net bij vm.nl toen de tour daar langs kwam. Theo heeft toen nog Soren zijn achteras eruit gehaald om te controleren waarom zijn achterwiel scheef in de wielkast stond. Sinds die tijd volg ik zijn blog, vandaar.Wimhttps://www.blogger.com/profile/13424795296023805204noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-50260189600882260592014-07-17T20:23:21.870+02:002014-07-17T20:23:21.870+02:00Hoi Wim, Ik ken Soren van de Euro toer 2013. Mijn ...Hoi Wim, Ik ken Soren van de Euro toer 2013. Mijn reis gaat o.a. naar zijn huis waar we gezamenlijk verder gaan. Zie ook antwoord aan Adri.<br /><br />Hgr Peterquestikelhttps://www.blogger.com/profile/06345128426013174081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-75241342913243672042014-07-17T20:22:02.476+02:002014-07-17T20:22:02.476+02:00Thnx Adri. Ben nu druk met pakken en direct passen...Thnx Adri. Ben nu druk met pakken en direct passen. Soren heeft mij aangegeven dat het dit jaar wel mee valt. Een jaar geleden heeft hij op de reis naar Dronten en retour 19 lekke banden opgelopen. Ik ga het afwachten ik heb er Joe in maar als er zoveel lekkages te verwachten zijn zal Joe Super Sealant ook wel een keer op zijn. Hgr Peterquestikelhttps://www.blogger.com/profile/06345128426013174081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-80748147153511139772014-07-17T19:11:30.687+02:002014-07-17T19:11:30.687+02:00Prettige trip Peter! En inderdaad, Søren Møller sc...Prettige trip Peter! En inderdaad, Søren Møller schrijft vaak over scherpe vuursteentjes in Denemarken, iets om rekening mee te houden. Hij rijd daar consequent met MP onder zijn Strada, toch gaan die ook nog lek in Denemarken blijkbaar, dat zegt genoeg over de steentjes daar lijkt me.........<br />En Wim, ik heb geen Google vertaling nodig om dat te lezen, dat gaat prima zonder! ☺<br /><br />Groeten, Adri.De Bobsleehttps://www.blogger.com/profile/17796430367606320039noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-69721108515661891872014-07-17T07:02:55.201+02:002014-07-17T07:02:55.201+02:00De schrijver van dit blog: http://www.velostrada.d...De schrijver van dit blog: http://www.velostrada.dk woont en fietst in Denemarken en hij heeft het regelmatig over extreem scherpe vuursteen waar geen band tegen bestand is.<br />Met google-vertaling best goed te lezen ;) Wimhttps://www.blogger.com/profile/13424795296023805204noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-90184165653001135222014-06-28T16:19:46.581+02:002014-06-28T16:19:46.581+02:00oooh... f lites... een keer ijsselmeer rond met re...oooh... f lites... een keer ijsselmeer rond met regenachtig weer; verdwaalt in Lelystad dus 100 meter over gravel.... daarna zeven keer lek. Ik rijd - en zeker bij lange tochten - alleen nog op Schwalbe marathons. IJsland rond en de Camino; de marathons nooit lek gehad... klaas de jonghttps://www.blogger.com/profile/01727866919907400891noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-64573947104691396932014-06-17T22:57:10.362+02:002014-06-17T22:57:10.362+02:00Hoi Marcel, Weet jij met welk programma de route i...Hoi Marcel, Weet jij met welk programma de route is uitgezet en evt met welke optie<br />questikelhttps://www.blogger.com/profile/06345128426013174081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-47977575238974299392014-06-17T09:13:18.967+02:002014-06-17T09:13:18.967+02:00dit zijn de normale fietspaden :
http://3.bp.blog...dit zijn de normale fietspaden :<br /><br />http://3.bp.blogspot.com/-HTNHPdK0Ts4/U58QRe7tOVI/AAAAAAAAcMc/LP-8q9Dpk4Q/s1600/DSC01421.JPG<br /><br />lees veder <br /><br />http://www.beekiepouwer.blogspot.nl/2014/06/verslag-rondje-denemarken-in-tekst-en.htmlmarcel beekmanshttps://www.blogger.com/profile/10663977912038175814noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-53843049043681525852014-06-14T15:39:01.870+02:002014-06-14T15:39:01.870+02:00idd ja... op de gps zijn het veelal die stippel li...idd ja... op de gps zijn het veelal die stippel lijntjes ... maar soms willen de weggen in het binnenland ook ineens overgaan op gravel... maar de grotere doorgaande wegen zijn zeer goed te rijden. marcel beekmanshttps://www.blogger.com/profile/10663977912038175814noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-20475500399116746932014-06-14T15:14:10.072+02:002014-06-14T15:14:10.072+02:00thx Marcel. Ga denk ik de tocht met F lites rijden...thx Marcel. Ga denk ik de tocht met F lites rijden dus zal het gravel zeker niet willen rijden<br />questikelhttps://www.blogger.com/profile/06345128426013174081noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-675588954609590178.post-84792948856450114072014-06-14T07:43:41.872+02:002014-06-14T07:43:41.872+02:00wij zijn net terug uit Denenmarken... het is een e...wij zijn net terug uit Denenmarken... het is een enorm mooie land... tip: rij niet de offiele fietspaden... dit zijn grevel paden met steentjes en dit kan heel wat kilometers aanhouden en het vertraagt enorm!!!! probeer zoveel mogelijk de doorgaande wegen aan te houdenmarcel beekmanshttps://www.blogger.com/profile/10663977912038175814noreply@blogger.com