donderdag 21 maart 2013

Shredda





Vandaag de nieuw bestelde Schwalbe Shredda banden ontvangen. Via  internet er nog net twee kunnen vinden tegen een acceptabele prijs. De breedste band is niet 47-406 maar een tussen maatje 44-406. Nog steeds ben ik uitermate tevreden met de F-lites maar gezien de test resultaten van Wim wilde ik deze graag eens proberen. Voordeel op voorhand lijkt de smallere breedte tov de F-lite waardoor de draaicirkel kleiner zal worden met naar verwachting op zijn minst dezelfde resultaten. Nadeel zal mogelijk de mindere lek bestendigheid zijn maar dat gaan we ervaren. Samen met Joe's Race Sealant kan dit misschien wel beperkt worden. Ik zal de ervaringen tzt vermelden. De F-lite's gaan nog een paar weken mee

2 opmerkingen:

  1. Wie verzint die banden namen toch. Schredda LOL doet me denken aan de turtles.

    Benieuwd wat je ervaringen ermee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shredder — A villainous ninjutsu master called Oroku Saki who is the leader of the Foot Clan. In every incarnation of the TMNT franchise, he has been the archenemy of Splinter and the Turtles. Shredder prefers to use his armor instead of weapons in some versions. Ik begrijp wat je bedoeld ☺

    BeantwoordenVerwijderen