donderdag 1 augustus 2013

Dag 12 Eurotour 2013

Dag 12 Euro tour 2013

Vandaag een warme dag. De eerste uren reden over mooie wegen tussen de Duitse boerderijen  en later over onverharde paden in de bossen richting Winterswijk. Hard ging het niet maar wel bijzonder aangenaam. Wezouden eeen besoek brengen aan ACE maar helaas waren zij op donderdag gesloten. Dan maar in het centrum wat eten en genieten van koude dranken. Aansluiten afgesproken om de route over de snellere wegenn te laten lopen. Wilfred ging nog een stuk mee en zou later afhaken om richting Enschede te rijden. Met Per en Paul doorgereden en bijtijds aan gekomen op de camping. Morgenochtend vroeg op, ik heb besloten naar huis te gaan en omdat de temperatuur naar 35 lijkt te gaan probeer ik zoveel mogelijk buiten het heetste deel van de dag te gaan rijden.
Vanavond afscheid genomen door opnieuw lekker te gaan eten. Nu in bad Bentheim. Internet probeer ik direct nog even te laten werken. Ik zag dat de blog gisteravond niet was bijgewerkt. Kennelijk wat fout gegaan.
Morgen of over morgen thuis gekomen zal ik een aantal foto's erop zetten. Dat zegt meer dan woorden.
Totaal gereden tot nu toe een 1420 km. Morgen nog ca. 170 km erbij maakt een leuke 1600 km. 
Een rit heb ik niet uitgezet in dit gebied. Ik ga rijden richting Almelo waar ik bij Hoge Hexel op vakantie ben geweest. Aansluitend richting Hellendoorn / Raalte waarna ik richting de IJssel de eerste de beste veerpont ga pakken. Mocht het.een beetje snel gaan dan kan ik tussen 600 en 630 uur de fiets in om zover mogelijk te komen zonder de grootste hitte.
Tot morgen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten