zaterdag 5 november 2011

Weekje er tussen uit

Voor een korte vakantie heerlijk naar Duitsland geweest. Wat een prachtig land daar in de Harz en later in Sauerland. Uiteraard hielp het weer ook enorm mee met elke dag zon en temperaturen rond de 18 grC.
 Terug in Nederland moest ik bij Enschede na een week giga wennen aan ons Hollandse verkeersgedrag. In Duitsland laten ze je netjes de weg opkomen en passen de snelheid daar op aan. In Nederland moest ik fors gas geven om mij zelf er weer tussen te wurmen. En als er een fiets gesignaleerd wordt denk maar niet dat ze die inhalen als er tegenliggers aan komen. Netjes wachten en dan ruim er om heen. Vriendelijkheid waar je ook komt Aangenaam om er een week doorheen te toeren. Nu weer bij veel frusti landgenoten.


Aansluitend zaterdag weer thuis gekomen en de nieuwe hogere velomobiel racekap op mogen halen. De eerste was te laag waardoor ik met mijn hoofd tegen de kap stootte bij afzetten. Nu past zelfs mijn hoofd eronder doordat de kap 2,5 cm hoger is dan de standaard versie. Zo is er dus voor iedereen hoop? Moest WIm en Jan er op attent maken anders was het ze niet opgvallen☺. Maadag ochtend ga ik hem uitptoberen. Ben benieuwd en hoop zelfs op een beetje regen.
Stoomtrein naar de Brockenhohe

Zal hier een ansichtkaart van maken en er elke dag een brengen☺

Vol de berg weer op.


Druipsteengrot in Attendorn
Mooie ruimte er achter


Plaatje

2 opmerkingen:

  1. Hoi Redone/Questikel,

    Ik heb mij als lid/volger aangemeld, omdat ik het leuk vind om via diverse kanalen zoveel mogelijk informatie te verzamelen over ligfietsen.

    Ik vond jouw blog op het blog van Casper uit Zutphen. Klopt het dat hij jouw vorige Quest heeft. Samen met Casper fiets ik elke eerste zondag van de maand een LOL-tocht.

    Zie ook mijn blog: roeifietsen.blogspot.com

    Groeten, Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Wim

    Casper rijd inderdaad met mijn vorige Quest. Leuk dat wij elkaar zo tegen kunnen komen. Zelf volg ik ook vele blogs en heb er inmiddels veel ideeen opgedaan.

    Wie weet zien we elkaar ooit eens bij een evenement.

    Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen