maandag 2 januari 2012

Normaal ritme


Allen de beste wensen en veilige kilometers gewenst in 2012. Na een heerlijk ontspannen week met oliebollen vandaag weer aan het werk. Een voorhoofd holte ontsteking die vorige week opkwam ten spijt toch vandaag maar met de fiets gegaan. Tijdens het fietsen weinig last alleen merk ik dat het na het fietsen versterkt terug komt. Had het plan opgevat om deze maand > 1000 km te rijden maar dit gaat roet in het eten gooien. De weersvoorspelling doet daar ook geen goed aan, daar er deze week op de windguru kracht 6  en morgen 7 bft met uitschieters naar 11 !! verwacht worden, Ga morgen denk ik maar verstandig zijn en de auto gaan opwarmen.
In 2011 totaal maar een 7000 km gereden de doelstelling gaat dit jaar  de 10000 worden waarbij ik dus minimaal 133 keer naar mijn werk moet gaan fietsen. Lijkt mij een leuke uitdaging om te doen.  Pak ik hier en daar nog eens een toertocht mee en een rondje IJsselmeer die Nico mij heeft toegezegd☺ dan gaat dat vast lukken. Tevens denk ik er over om een rondje Nederland te gaan afstemmen. Lijkt mij helemaal geweldig om in een dag of 5  a 6 alle richtingen uit te kunnen gaan fietsen. Concreet is er nog niets maar blijft leuk om plannen te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten