woensdag 1 augustus 2012

Nog twee maanden

Afgelopen maanden veelvuldig met de fiets naar het werk geweest. Deze week een foto geschoten vanuit rijdende positie die mooi is van lelijkheid.Een beetje surrealistisch maar in de vroege ochtend een prachtig gezicht. Had beter stil kunnen gaan staan maar de dreigende regen wilde ik voor blijven.
Deze week ook met de gedachte gefietst dat ik bezig ben met de laatste kilometers te maken naar mijn werk. Na ruim vier jaar in velomobielstad Almere te hebben gewerkt ga ik per 1 okt een nieuwe job beginnen in Ede. Het mooie is dat de afstand nagenoeg gelijk is rond de 40 km alleen verwacht ik dat ik niet meer een mooie snelle route terug krijg die ik nu wel heb. Mapsource en de fietserbond al even laten werken en dan komen er verschillende mogelijkheden. Dat is dan wel weer aardig om niet altijd dezelfde weg te moeten rijden. Om steden te vermijden of er om heen te kunnen rijden moet ik nog gaan uitvinden maar dat is van later zorg.
In ieder geval op dit moment in oplopende mate 351 keer naar Almere gefietst in de laatste drie jaar met de open ligger en later de Questen maakt al gauw een 28080 km. Dat is dan al weer gauw driekwart de wereld rond. Maakt natuurlijk wel dat de woonwerkroute weinig verrassends meer brengt en de afwissleing richting Ede wat dat betreft ook goed uitkomt.

Als iemand nog tips heeft hoe autoluw en snel de richting gevonden kan worden dan houd ik mij aanbevolen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten