maandag 28 juli 2014

Dag 11 vervolg

Update. Het kan snel gaan. Nadat de onderdelen vanuit Dronten later in de week zouden binnen komen heb ik Wim Schermer om hulp gevraagd. Wim was bereid per expresse gelijk een wiel regelen die dan dinsdag of woensdag binnen zou komen. Ik was er geweldig blij mee. Kort daarna werd ik gebeld vanuit Velomobiel center Denemarken door Andre dat hij mij tegen kostprijs wel wilde ophalen en naar Halmstadt wildebrengen  met een reserve kettinggmleidewiel bij zich. Geweldige geste die ik met beide handen heb aangenomen. Betekent dat ik vanavond weer bij de groep kan aansluiten en verder fietsen. Deze man verdiend wat mij betreft een lintje.
Ik kan nu wel in de kettinggeleidewielen handel maar ik rijd weer.
Wordt vervolgd.

1 opmerking:

  1. Tja Peter, ik heb altijd een reserve kettingrol bij me, en ik ga niet eens op reis.......
    Misschien komt dat door mijn locatie, en het feit dat ik er een hekel aan heb om op onderdelen te moeten wachten terwijl de fiets werkloos staat, in elk geval heb ik voldoende reservemateriaal liggen. Misschien overdreven? Maar makkelijk als je het onverhoopt nodig hebt!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen