zondag 20 juli 2014

Dag 2 Eurotour 2014

Vanochtend na het ontbijt rond 9.15 uur gestart. Het werd vandaag nog een tikkeltje warmer rond de 33 gr. Hoe verder Duitsland in hoe mooier de omgeving. Licht geaccidenteerd terrein zorgt voor mooie snelheden die heuvel op vastgehouden tot ca 35 km/h gaan en naar beneden tot de 60 km /h. Al met al een mooie dag. Halverwege bij een leuk klein beekje met flink stromend water mijn voeten gekoeld voor een half uur. Later op zo'n dertig km voor de aankomst toch maar een extra pauze ingelast vanwege de warmte en de redelijk grote hoeveelheden water die op een dergelijk warme dag worden gebruikt. Totaal met 4,5 liter en een liter vruchtensap op pad. Onderweg aangevuld met nog eens twee liter water en een liter cola en 30 km voor het einde nogmaals met een 2 liter vocht. Aansluiten gingen de laatste 30 km met een snelheid van tussen de 40 en 60 km/h. Heerlijke gevoel na ruim 2oo km. Op het einde bleek de gps niet het goede adres te staan. We eindigden op een km super slechte weg die uiteindelijk overging in een weiland waar het gras zo hoog stond dat de Quest vast liep. Ik probeerde John te waarschuwen te blijven waar hij was echter hij begreep ik moet komen. Later zal ik de gemaakte foto's door John plaatsen. Met een mega aantal steekvliegen als begeleider ben ik zo snel als mogelijk terug gereden. Echter de eerste km was de snelheid te laag om er weg te komen. (Arme John) na een zoektocht in Bremersvörde kwamen we rond 20.00  uur op de plaats van bestemming aan. totaal 211 km gereden vandaag.































Geen opmerkingen:

Een reactie posten