zaterdag 5 mei 2012

FF mopperen

Vandaag maar een extra rit gemaakt omdat er deze week een dag minder te fietsen was en ik over twee weken weer een week vrij heb waarbij ik met de motor naar Sauerland ga. (klinkt vervelender als dat het is trouwens☺). Omdat ik perse de 10000 km wil maken dit jaar las ik dan maar extra ritjes in.
Vandaag uitgebreid de nieuwe demper beproeft. Je kunt er inderdaad harder mee over drempels maar dat is niet het grootste winstpunt. De fiets is nu stiller geworden op klinker wegen en wel op een manier dat ik denk dat de voorwielen nu meer hoorbaar zijn geworden. Ik rijd daar nu met go-cycles die relatief hard zijn opgepompt maar toch nog een verende werking hebben. Achter rijd ik met een kojak van Schwalbe die met de nieuwe demper minder geluid doorgeeft. Tot zover geen gemopper.

Wel weer even over het fietspad achter Centerparcs de Eemhof waar gedurende een jaar een verbouwing heeft plaatsgevonden en men nu met de omgeving bezig is. Nadat men eerder al de straat aan het vernieuwen was waarbij het fietspad onder het zand werd gegooid, is er nu een dam over het fietspad gemaakt zonder dat hierover stalen platen zijn heen gelegd. Heb een klacht neer gelegd bij:


http://www.verbeterdebuurt.nl/melding/23837/fietspad-onbegaanbaar Uiteraard mag u allemaal gaan stemmen☺. Ben benieuwd of dit snel gaat werken maar ik houd u op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten