dinsdag 27 december 2011

oliebollenlucht


Vandaag de dag van vertrek naar Noord Holland. Samen met Nico uit Zutphen die er bij mij aangekomen al 70 km op had zitten op het gemakkie onderweg. Gocycles doen mij weer een professionele Velomobiel rijder voelen. Met speels gemak kan er weer tempo gedraaid worden. Na Laren rijden we door de Hiversumse Meent wat ook in de winter prachtig is om te zien. Onderweg nog een keer bijna de ketting eraf maar op een of andere manier kwam hij er weer op. Zou voor het eerst zijn met deze Quest. Onderweg een paar foto's gemaakt om Beekie te tonen dat we inderdaad door zijn stad heen gegaan zijn. Perfecte track Marcel hij was foutloos Op de pont werden wij verrast door Eberhardt van der Laan. Niemand wilde dat wij betaalden. Aansluitend door Noord Holland naar Schermerrhorn alwaar ik Nico heb afgezet. De lucht van de oliebollen kon je al bijna ruiken. Morgen het echte werk, zo te lezen bij Kees wordt die 150 velomobielen met gemak gehaald.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Peter,

    Tjah toch te weinig onderweg gerust en gegeten, daarna was het met jouw redelijk kapot gaan. Ach ik leer elke rit weer bij zal ik maar denken.
    Jouw drankje heeft me er toch nog redelijk doorheen weten te slepen, en in Schermerhorn 's avonds vroeg een slaapzak in gekropen.

    Dat er op het pond niemand liep om geld aan te pakken verbaasde mij ook maar ik zag echt niemand daarvoor.
    Opnieuw heel veel dank voor de begeleiding.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nico

    Had het bij Beekie nagevraagd. Die Amsterdammers hebben de pont gratis gemaakt. Geweldige mensen die Amsterdammers.

    BeantwoordenVerwijderen